0

Je winkelwagen is leeg.

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Garantie bij KidsAccessoires.nl:
We love our products...en doen logischerwijze erg ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling tijdens transport een beschadiging oploopt of dat er iets anders is gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. KidsAccessoires waarborgt zijn producten tegen mogelijke materiaal- en productiefouten door middel van een standaardgarantietermijn van 2 jaar. Deze garantie is enkel geldig wanneer het product onder normale omstandigheden wordt gebruikt voor de daarvoor bestemde doeleinden. Voordat we overgaan tot een reparatie, vervanging, terugbetaling worden de geretourneerde producten onderworpen aan een onderzoek en goedkeuring door KidsAccessoires. Neem svp contact met ons op via info(at)kidsaccessoires.nl.
-Indien de schade en/of het gebrek niet kan worden hersteld, zullen wij het product vervangen.
-Indien wij het product niet door hetzelfde model kunnen vervangen, heb je de keuze tussen vervanging door een gelijkwaardig product van vergelijkbare waarde of terugbetaling van de aankoopprijs bij KidsAccessoires.nl.
-De volgende schade valt buiten de standaardgarantie: schade ten gevolge van misbruik (zoals scheuren, sneden en gaten die express in het materiaal zijn gemaakt), cosmetische schade (zoals vlekken op de hoes/stof), bekraste coating en kleurwijziging van het materiaal door bijvoorbeeld blootstelling aan overmatig zonlicht, etc.
-Wij dekken nooit gevolgschade zoals schade door verlies van de inhoud van een hoes/tas, gebruiksderving, tijdsverlies etc.
-Wij dekken nooit schade veroorzaakt door luchtvaartmaatschappijen of andere vervoersschade.

Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info(at)kidsaccessoires.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

ODR:
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen:
Mochten er vragen zijn neem dan contact met ons op via info(at)kidsaccessoires.nl. Bellen kan natuurlijk ook via: +31(0)85-0606211 (ma/vrij van 09:00 tot 17:00).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »