0

Je winkelwagen is leeg.

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Retourneren bij KidsAccessoires.nl:
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar KidsAccessoires zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de geselecteerde vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan KidsAccessoires geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info(at)kidsaccessoires.nl of maak gebruik van ons modelformulier voor herroeping. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd/gebruikt zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ruilen bij KidsAccessoires.nl:
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. Neem s.v.p. vooraf contact met ons op via info(at)kidsaccessoires.nl.

Garantie bij KidsAccessoires.nl:
We love our products...en doen logischerwijze erg ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling tijdens transport een beschadiging oploopt of dat er iets anders is gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. KidsAccessoires waarborgt zijn producten tegen mogelijke materiaal- en productiefouten door middel van een standaardgarantietermijn van 2 jaar. Deze garantie is enkel geldig wanneer het product onder normale omstandigheden wordt gebruikt voor de daarvoor bestemde doeleinden. Voordat we overgaan tot een reparatie, vervanging, terugbetaling worden de geretourneerde producten onderworpen aan een onderzoek en goedkeuring door KidsAccessoires. Neem svp contact met ons op via info(at)kidsaccessoires.nl.
-Indien de schade en/of het gebrek niet kan worden hersteld, zullen wij het product vervangen.
-Indien wij het product niet door hetzelfde model kunnen vervangen, heb je de keuze tussen vervanging door een gelijkwaardig product van vergelijkbare waarde of terugbetaling van de aankoopprijs bij KidsAccessoires.nl.
-De volgende schade valt buiten de standaardgarantie: schade ten gevolge van misbruik (zoals scheuren, sneden en gaten die express in het materiaal zijn gemaakt), cosmetische schade (zoals vlekken op de hoes/stof), bekraste coating en kleurwijziging van het materiaal door bijvoorbeeld blootstelling aan overmatig zonlicht, etc.
-Wij dekken nooit gevolgschade zoals schade door verlies van de inhoud van een hoes/tas, gebruiksderving, tijdsverlies etc.
-Wij dekken nooit schade veroorzaakt door luchtvaartmaatschappijen of andere vervoersschade.

Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info(at)kidsaccessoires.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen:
Mochten er vragen zijn neem dan contact met ons op via info(at)kidsaccessoires.nl. Bellen kan natuurlijk ook via: +31(0)85-0606211 (ma/vrij van 09:00 tot 17:00).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »